Akuta ärenden

Akuta ärenden – snar avresa
Ibland inträffar något med kort varsel som gör att du behöver komma i kontakt med oss. Skulle detta vara under tid då vi har stängt och avresan är inom 48h är det viktigt att du kontaktar reseleverantören direkt. Det kan vara om du har frågor eller upptäcker fel i dina resehandlingar eller vid sjukdom då du behöver avboka din resa.
Se i dina resehandlingar, där står i regel telefonnummer direkt till leverantören. Alternativt kolla på dess hemsida för kontaktuppgifter.
Gäller det en avbokning så måste du kontakta leverantören innan avresa för att eventuella försäkringar skall täcka kostnader.
Har du allt bokat via en och samma leverantör, exempelvis flyg, hotell och kryssning som en paketresa genom Royal Caribbean så kontaktar du i första hand dem även om frågan avser flyg eller hotell.
Inträffar något under tid då vi finns på plats så är det oss du kontaktar i första hand så hjälper vi dig.

Våra ordinarie öppettider:
måndag – fredag: 0900 -1700
dag före röd dag: 0900 – 1300
(Reservation för ändringar)
Om du ser att vi kommer att kunna ta hand om ditt ärende innan avresa så kan du också maila oss på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. så kollar vi på det så snart vi är på plats. Namnge gärna mailet ”akut ärende” för snabbare handläggning.
Välkommen!